Dodaj do ulubionych

Witamy na stronach kariery firmy Transcom Worldwide Poland

Proces rekrutacyjny

 

 

J.D. Rockefeller powiedział kiedyś następujące słowa:

„... Zabierzcie mi moje fabryki, weźcie pieniądze i zablokujcie konta, tylko zostawcie moich ludzi, a w trzy miesiące odbuduję wszystkie przedsiębiorstwa ...”

Przywołany cytat może służyć za myśl przewodnią codziennej pracy działu HR firmy Transcom. Dotyczy on kwestii powiązanych z pozyskiwaniem oraz zatrudnianiem najlepszych osób na oferowane stanowiska, co gwarantuje sukces i sprawne funkcjonowanie wszystkich działów ogranizacji.

Proces rekrutacji jest czasochłonny, musi być też doskonale przemyślany i zaplanowany. Aby usprawnić wszystkie działania na tym polu, firma Transcom współpracuje z Agencjami Pracy, oferującymi wsparcie na poszczególnych etapach rekrutacji.

Wywiad telefoniczny

Kadydat poprzez wysłanie wymaganych dokumentów (CV, list motywacyjny) zgłasza zainteresowanie przedstawioną ofertą pracy. Po dokonaniu analizy aplikacji, rekruter kontaktuje się telefonicznie z wybranymi osobami. Celem rozmowy jest wstępny opis stanowiska i warunków zatrudnienia, potwierdzenie zainteresowania oferowanym stanowiskiem oraz ocena predyspozycji kandydata do pracy. Po około 15minutowej rozmowie, rekruter podejmuje decyzję, czy zaprosić kandydata na kolejny etap.

Spotkanie i testy w Agencji Pracy

Na spotkaniu kandydat szczegółowo poznaje warunki zatrudnienia oraz zadania wykonywane na stanowisku pracy. Dodatkowo bierze udział w testach sprawdzających wiedzę ogólną, obslugę komputera i umiejętności negocjacji.
W przypadku rekrutacji na stanowisko Konsultant ds. obsługi klienta na projekcie Back Office, niezbędne jest sprawdzenie znajomości zasad ortografii i gramatyki kandydata.

Rozmowa kwalifikacyjna oraz ewentualne testy w siedzibie firmy Transcom

Na tym etapie kandydat odwiedza firmę, ma okazję zobaczyć, jak przebiega codziennie życie w Transcom, a nawet porozmawiać z pracownikami.
Jednak najważniejszym celem spotkania jest odbycie rozmowy kwalifikacyjnej oraz, w przypadku projektu Back Office, przejście testu z wychwytywania i poprawiania błędów w czytanym tekście, tworzenia oficjalnego pisma urzędowego oraz odpowiedzi odmownej. Przy niektórych projektach, sprawdzana jest również znajomość języka angielskiego.

W trakcie rozmowy rekruter szczególną uwagę zwraca na takie cechy, jak:
- odporność na stres;
- orientacja na klienta;
- otwartość na ludzi;
- komunikatywność;
- motywacja;
- umiejętność słuchania;
- kreatywność;
- poprawne i swobodne formułowanie zdań;
- wiedza dotycząca branży GSM/telekomunikacja.

Proces rekrutacji wymaga od rekrutera ogromnej wiedzy i przygotowania. Przeprowadzenie wszystkich 3 etapów pozwala dostarczyć kluczowych informacji pozwalających w pełni ocenić i porównać wszystkich kandydatów, a następnie wybrać najlepszego.

W firmie Transcom najczęściej oferujemy następujące stanowiska:

Konsultant ds. obsługi klienta na projekcie Back Office
Konsultanci zajmują się rozpatrywaniem zgłoszeń lub reklamacji klientów sieci komórkowej. Tworzone są pisemne odpowiedzi do klientów, a w razie potrzeby, wykonuje się telefony w celu wyjaśnienia powstałych wątpliwości. Projekt nie ma nic wspólnego ze sprzedażą.

Konsultant ds. obsługi klienta Outbound
Wykonywane są połączenia wychodzące do klientów. Celem rozmowy jest, między innymi: poinformowanie o kwocie zaległości oraz uzyskanie informacji o dacie wpłaty zaległej kwoty, dosprzedaż usług do aktualnej oferty, migracja Klienta z jednego planu taryfowego na drugi, przedłużenie umowy, migracja z usługi na kartę na usługę na abonament. Jest to projekt sprzedażowy.

Konsultant ds. obsługi klienta Inbound
Projekt polega na odbieraniu połączeń od klientów, którzy dzwonią z zapytaniami o ofertę, usługę, fakturę, problemy techniczne. Zadaniem konsultanta jest udzielenie wyczerpującej odpowiedzi na wszystkie pytania oraz zaproponowanie mu dodatkowej usługi/taryfy.

Rekrutacją w Transcom zajmują się:

Małgorzata Budzyń - Olsztyn
Kamila Cegiełka - Gdańsk
Daria Kotowska - Olsztyn
Katarzyna Imianowska - Gdańsk
Katarzyna Plakwicz - Gdańsk
Agnieszka Szalińska - Gdańsk

Znajdź pracę dla siebie:

Kategorie ofert

Spanish (1)  call center (35)  biuro (37)  obsługa klienta (33)  czeski (1)  international business (3)  customer services (3)  nieprzypisane (35)  słowacki (1)  German (3)  customer service (7)  telezakupy (6)  office (21)  telemarketing (16)  Norwegian (2)  Swedish (3)  sprzedaż (9)  infolinia (9)  rumuński (1)  Olsztyn (11)  contact centre (9)  Finnish (2)  węgierski (1)  Gdańsk (22)  call centre (2)  AGD (4)  customer care (6)  white goods (4)  Danish (3)  English (8)  Chinese (1)  specialist (1)  Italian (1)  Białystok (2)  administracja (16)  (1)  praca (1)  Dutch (1)  French (2)  s call center (1)  języki obce (2)  contact center (7)  bankowość (1)  international businnes (1) 
2013 © Transcom Worldwide Poland